hej träningsvärk..

Fyy fara.. Crossfit passet idag var nog faan det värsta jag varit med om
hua. Men vi fixade det iaf men jag trodde jag skulle dö där ett tag.
Och jag känner redan nu att träningsvärken är på väg, låren känns tunga
som fan! Får se om jag kan gå imorgon. Efter crossfit passet blev det en
sväng till storheden med snurran, stadium outlet blev det först och jag
kika efter en jacka då den jag hitta på stadium var slut, men icke. Tror
min vita för följa med vintern ut helt enkelt. Men blev iaf en sportbh och
ett nytt pannband. Men bra pris får jag säga att det var, 100 kr för ett
sportbh känns rätt bra :) Snurran hitta sig lite hon också.
Sen blev det maxi och handla lite mat o annat.

Sen dess har jag duschat, läst och lagat middag, ätit middag och diskat.
Hua är helt slut. Resten av kvällen blir lugn, handboll på tvn blir det nog också.
Imorgon väntar skola med grupparbete. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0