good day

idag har det vart en nervös dag! Stackars mamma, tessan och min moster
ush dom hade de jobbigt idag men ni fixade det, är grymt stolta över er.
Nu är det bara vänta och hoppas på det bästa.

Har iaf varit i skolan några timmar idag, sen for jag och handla med annika
och elin. Annika och jag for hem till mig och gjorde potatisbullar till middag.
Sen surra vi lite innan emma kom och surra lite till sen for vi o träna. Annika
och emma for på spinning, jag och snurran körde en halvtimme på crosstrainern
och sen gymmet. Och när vi var klara där blev det zumba. Zumban är såå jävla
rolig. HAHA! Skrattar oss igenom hela passen typ, jag och emma behöver vara
titta på varandra för att skratta. Borde filma oss, ja herregud så ni skulle få
skratta då. Nu har jag iaf duschat ätit lit morötter och ska strax krypa ner i sängen.
Inte för att vi ska upp tidigt men för att jag är trött. Sover som en kratta på nätterna
och jag tror det beror på att jag är orolig. Nästa set med Träningskläder ligger
redan framme igen för imorgon börjas dagen med crossfit.

/puss m

Kommentarer
Postat av: EMMA

HAHA! kan nog vara en rolig syn att se oss ;)

2012-01-24 @ 21:29:40
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0