film dag

slänger in ett nattinlägg när jag ändå är vaken. Ska bli
spännande och se hur det går och vända tillbaka dygnet sen. 
Nåja det löser väl sig. Dagen idag, ja jag har inte gjort
många knop. Slöat i soffan heela dagen och film efter film
avlöste varandra. Skulle börjat skriva på rapporten men
så långt kom jag inte. Jag och Johanna satt till och med
och lipade framför armageddon haha. En filmdag helt enkelt.
Blev även en timme i bastun, vilket var jävligt skönt. 

Sen blev det ännu mer film med mamma och pappa.
Och sen började jag faktiskt med rapporten så nu har
jag börjat. Min hjärna fungerar faktiskt otroligt bra såhär
nattetid. Ska skriva lite till innan jag kryper i sängen.
sov länge idag så är inte trött. Nåja några rader
till ska jag iaf knåpa ihop på rapporten innan sängen.

Och jaa nästa måndag kommer elin hit! Det ska bli sååå härligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0