Don't you know... you spin me out of control

Nu har vi farbror+fru här oh farmor och så hela vår familj.
Det är som mysigt. Blir sen middag då mamma slutar sju.
Hann int riktigt med allt jag skulle idag men å är det väl ibland.
Har bokat tågbiljett hem nu också.. Trodde ju vi börja skola den
18 och tänkte åka några dagar tidigare men då erbjöd mamma mig en
shoppingdag oh det tackar man ju inte nej till så åker hem 16e.
Men när pappa fixat biljetten såg jag på ett annat schema att vi börjar
just den 16e. Men men missar kursintrot, är väl int hela världen.
Får kolla med tjejerna vad jag missar sen. 

Är som ångerfyllt att åka hem. Känns som jag lämnar mer denna gången,
Konstigt. Men samtidigt saknar jag ju tjejerna nå enooorrmt! Och när vi ses
så kommer det bli en massa massa surr, har som en del att ta igen.
Men jag ska passa på att njuta nu i en och ½ vecka tills jag far hem. 
Har även en massa tankar i huvudet som snurrar, gah! Vet inte riktigt..

Don't you know... you spin me out of control




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0