dagens i-landsproblem

Ja men går upp här på morgonen och ska göra mig iordning för dagen
som börjar med en sväng på stan och eftersom jag duscha igårkväll
tänker jag inte göra det igen (då det sliter på håret) så jag tänker äh
vafan jag snör upp håret i en snodd.. Sagt och gjort, men ja sen kommer jag
på visst faaaan det är 10 minus ute och jag behöver ha mössa! Men då
aha kan ju ha pannband med icket, det är kvar i tenhult hos mor o far.
BRA DÄR! Så får helt enkelt bli luva och på stan ska jag inhandla mig ett
ordentligt pannband. 


Nåja ska ta och borsta mina tänder innan jag går mot bussen. Måste handla idag också
kylen är tooooom! så lite handling får det helt enkelt bli också. Flörtar lite med sussi så
kanske jag kan få handla med henne så jag slipper åka buss med med alla påsar :P

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0