blubb

Nu var måndagen snart slut och jag ska väl strax lägga mig
och se lite tv innan john blund kommer. Idag har vi varit ute och
åkt pulka, eller fel av mig tefat och madrass, jag , emma, snurran
och elin. Blev en fikapaus med mackor och varm oboy. Jävligt
underskattad det här med pulkaåkning, för satan så kul det är :D
Haha citerar elin ''Ojojojojoj''. Var dock kallt ute idag, -15 men vi
var ute ett tag. Får hoppas att vi kan komma iväg och åka lite skidor
nu innan våren också. 

Sen blev det en sväng till annika! och sedan crossfit, dock  inge
bra träning idag. Kändes int alls bra, vart slö och ja det var vi alla
men träningsvärk i rumpan kommer jag nog ha imon. På tal om träningsvärk
jag har en sjuk träningsvärk i mina underarmar/triceps, förmodligen efter
träningen igår. Ni ska få några få bilder från idag, fota int speciellt mycket
då vi var ut men lite iaf.


Kommentarer
Postat av: Stefan Wikman

fasen vad avis jag blir! varför ska barnen växa upp och bli stora. Jag vill också åka pulka och dricka varm choklad :(

2012-01-31 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0