blandat

Ett inlägg med blandade känslor idag..
Glad, ledsen, arg och ja förvirrad!

Elin har idag åkt hem till Luleå och det blev tomt, men vi
har haft några underbara dagar tillsammans och det var
så galet härligt att hon kom hit :D Tur att det inte är många
dagar tills vi ses igen. Tack vännen för ett par underbara dagar
fyllda med skratt och mys <3

Denna veckan har jag sett en av personen i mitt liv som står mig
närmast och som har funnits i mitt liv sen alltid blivit så sårad och
trampad på och det har gjort så ont. Att se dig vara så
ledsen det går inte beskriva. Det gjorde så ont i mitt hjärta att
se dig så ledsen igår. Men du är stark och fixar detta, du gör mig
stolt och tänk på att en liten prins i ditt liv föralltid.

På måndag åker jag hem, blandade känslor som vanligt. Längtar så
efter tjejerna och att få surra med dom och ja jag tänker krama ihjäl
dom på tisdag!!! Men att lämna alla igen.. Det är alltid tugnt och u
känns det som jag lämnar något mer än tidigare det är jobbigt!

Nåja när jag skjutsat elin idag for jag till bästa malin en stund för att få
ta igen lite. Sen for jag o hämta pappa o iväg till farmor för palt och jesus
vilken paltkoma. Nu ska jag faktiskt ta tag i det sista på rapporten
för i helgen är det alldelles för mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0