Behov

Jag är i behov av en ny skidjacka känner jag :P
Då ska påpekas att jag haft min VITA i typ 4 år,
Den har hållt satans bra men nu är den som inte vit
längre utan ja lite grådassig och den blev rosa i sömmarna
när jag tvätta den. Sen ska jag väl erkänna att den inte sitter
så jävla bra längre heller :P så en ny skidjacka hade behövts.
Och INGEN vit denna gången, no waaay!
inte för att jag åker så värst mycket skidor men när
man är ute i snön o promenerar eller åka pulka typ
inte så kul och gå i värsting dunjacka då :P
Denna var som intressant, 600 kr kändes ju
som bra pris, mamma ? Pappa kanske ? ;)
eller ja någon snäll själ höhö! Ett par nya täckbyxor känner jag
också jag behöver, fanns ett par på stadium .. nåja när
jag blir rik kanske..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0