2011 blev 2012

Nu är det nytt år och nya möjligheter. 2011 vart ett år fyllt med
alla möjliga känslor, det har gått upp och det har gått ner. Tårar
och skratt. Jag är glad för att det är ett nytt år och nu lämnar jag 2011
och allt dåligt bakom mig och tar med mig alla härliga minnen och
roliga stunder. Ny hoppas jag att 2012 blir ett sjuhelvetes bra år och
att vi slipper massa tråkigheter för det har det varit nog av 2011.

2011 bjöd på resor, fester, nya vänner, myskvällar i massor, skratt, tårar,
ilska, kärlek, hat.. Ja en salig blandning. Men jag tackar mina käraste underbara
vänner för de underbara stunder jag haft med er. Utan er vore jag ingenting.

nyårsafton var så galet härligt. Fest hos daniel i skillingaryd med god mat, god dricka
men framförallt underbart sällskap. Vi dansade och sjöng, var glada och bara körde på
helt enkelt. Det var en underbar kväll tillsammans med fina vänner. Idag vaknade jag med
ett leende på läpparna. 

Tack igen mina vänner för att ni står vid min sida utan er skulle jag inte klara mig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0