träning och bio

Ja det är vad min söndag bestått av :)
Jag och snurran drog till gymmet och körde
träning sen for vi till henne och duscha o sådär.
Sen blev det faktiskt ett biobesök, vi såg ''En gång i
Phuket'' och haha ja den var jäääävligt rolig faktiskt.
En härlig film och ja kan ju säga att man började
längta ännu mer efter värme när man såg den och
bort från detta ruskigt kalla väder. Jag rekomenderar
sttaarkt denna filmen. Rooolig :D

Nu ska jag krypa i säng och försöka somna så jag kan komma
upp i vetig tid imorgon. Ska faktiskt försöka få lite plugg gjort
imorgon och kanske städa lite också men det får vi se ;)


Jag och snurran på hennes födelsedagsfest på väg till allstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0