Time for a change, help!

Helgen har varit bra, igår blev vi bjudna på middag hos finaste emma
och det var föörjävla gott :D Blev en massa surr och skratt haha framförallt
när vi kolla massa bilder och videoklipp, måste säga att vi sjunger
otroligt vackert höhö. Lite kortspel hann vi med också innan det bar va
hemmåt. Idag har vi tränat, jag, emma och snurran. Skönt! Annars har
ja idag sett one tree hill, har börjat om från säsong 1, bäästa serien :D
Nu blir det big brother och ja 5 dagar till hanna är här :D

Jag är less, less mitt hår och känner ett jävvvvllaa sug efter att klippa av det,
alltså klippa kort. Hanna ska klippa mig nästa vecka och ja jag är sugen.
Men är rädd att det ska bli fult, att jag inte ska passa i det eller ja att det
vara blir fel. Har letat lite bilder på google, så here we go vad tror ni?
Framförallt Hanna vad tror du? Du är ju proffset ;). Känner att det är dags för
en förändring, men vågar jag?

(Hon från Love genaration till höger har sjuukt snygg frisyr)

Kommentarer
Postat av: M

DO IT! DO IT! DO IT! :D

2012-02-20 @ 12:00:56
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: pappi

Självklart ska du klippa dig ! se på mig. Vad bra det blev :)

2012-02-20 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0