rädd?

Igår så frågade pappa mig om jag var rädd och ja sa nej..
Jag hade fel. När jag skulle sova så gick det inte, alla tankar
som tänk om, vad händer om, osv.. Är ju egentligen inte så
farligt men tänk om? Som pappa sa idag, det är okej men prata
med alla runt omkring dig. Så ja, nej jag vet inte riktigt.
Konstig känsla det här egentligen. Som mamma och jag sa igår men
är ju som sjuk. Även om det inte märks eller just nu inte är så farligt
så är man det. Men hela tiden tänk om? 

Nåja.. Man får se livet från den ljusa sidan och vara positiv så långt man kan.
Nu ska jag strax iväg till skolan och vara där hela dagen, får se om jag orkar
hela dagen eller går hem, blev inte många timmars sömn inatt. Ikväll blir det box
med emma och sedan sleepover hos henne med the girls och ja ikväll tänker
jag äta godis och gott för jag behöver det men framförallt så behöver jag en kväll
med tjejerna och få skratta.

Tack till alla som hela tiden stöttar mig och finns där, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: M

What's wrong? <3

2012-02-22 @ 10:40:50
URL: http://malinvictoriapettersson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Om du känner dig orolig! Ät korv!

Människor äter alldeles för lite korv

2012-02-22 @ 12:04:24
Postat av: Den skallige

Smyglyssna på Bruce Springsteens nya album – en låt om dagen på Aftonblade, i dag kan du lyssna på "Jack of all trades"

2012-02-22 @ 12:09:19
Postat av: SW

http://www.gp.se/kulturnoje/musik/1.868768-tjuvlyssna-pa-springsteens-nya. Ny låt Death to my hometown

2012-02-23 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0