Paltkoma..

Dagen har susat förbi idag och humöret har vart på topp :D
Började dagen med träning, gymmet, kändes skönt.
For hem till elin och strax efter det anlände Emma och
snurran. Vi satt och plugga lite och sen for vi och handla.

Vi gjorde ju palt och ja citerar elin ''Vi la ribban jävligt högt'',
och det är sant. Detta var första gången någon av oss gjorde
palt och jag kan säga att det var JÄÄÄVLIGT gott :D Jag är
imponerad. Så detta var första men absolut int sista gången vi
gjorde palt vill jag lova. Hursomhelst så infann sig paltkoman i vanligt
ordning och sen spenderade vi några timmar framför tvn och surra
och såg sex and the city. Nu ska jag strax krypa neri sängen och se
lit tv innan det blir sömn. Imorgon är det fredag och planer? NOLL!
blir gymmet med emma och snurran sen får vi se!


Kommentarer
Postat av: pappi

imponerad, det ser j..vligt gott ut.

Vi ser fram emot att du kommer hem och lagar palt till oss ohhhhh

2012-02-03 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0