någon gång ska vara den första

Idag hände något som iprincip ALDRiG hänt mig :P
Jag försov mig, hade ställt klockan med icke, dock somna
jag först halv fyra på natten av att den där jääääävla förbannade
plogbilen var utanför fast det lät som han var i min lägenhet.
Var väl så trött så jag stängde av klockan i sömnen. Jag vakna
iaf, 07,34 och kvart i skulle jag gå härifrån. Panik ? JA!
For upp fort ur sängen och sminka mig och snörde upp håret
i en snodd som tur var så vart snurran gullig och hämta mig så jag hann
till skolan dock utan att äta frukost och sådär :P

Nåja skolan var seg som vanligt och kändes som vanligt lagom onödigt,
dvs om jag int hunnit till skolan hade jag int missat nå. Hade en lektion
och sedan lite grupparbete. For med snurran till storheden och handla
och sen till henne, vi laga middag tillsammans och det blev stuvade makaroner
och korv , MUMS! Slöa i henne soffa och iväg på träning, gym+zumba. Dock
blev jag själv på zumban då mina kära vänner alla är sjuka eller nå annat så
ja men jag gick dit själv och det är jag stolt över :D Traska hem efter det och
ja det var KALLT! Inga täckbyxor hade jag med mig heller, nåja klara mig hem iaf.
Har duschat och bytt lakan och sådär i sängen och ska strax krypa ner där och imorgon
ska jag ICKE försova mig,.
Imorgon ska jag och emma göra en spännande sak, säger dock inte vad hihi ;)

/puss m

Kommentarer
Postat av: EMMA

HIHIHI!! :D

2012-02-07 @ 21:54:13
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0