mysig helg

Helgen har varit jättemysig :) Hanna kom i fredags för aty
spendera helgen hos mig. Vi for ut på storheden en sväng och
gjorde lite ärenden och handlade lite. Hem och sen iväg till
Emma n för att surra lite, hon hade födelsedagsfest men vi
körde nyktert och stannade bara en liten stund innan vi for hem igen.
Vi kolla big brother och surrade en massa som vanligt innan vi
somna.

Igår vakna vi halv 10 och låg o drog oss och så på tvn innan vi tog tag
i dagen. Gjorde oss iordning och for in till stan, lite shopping blev det
och en mysig lunch :) For och handla på vägen hem och sen så vi en film
innan det var dags för middag. Snurran och Emma kom förbi och hängde
med oss en stund. Framåt 8 blev det dags för melodifestivalen och till det
serverades Marängswiss, sjukt gott :D Och ja sen gjorde hanna det, hon klippte
mitt hår och ja hur det blev ? SNYGGGT! Dock har jag inte riktigt vant mig ännu,
men lovar att ni ska få en bild inom några dagar :) Idag slöade vi bara framför tvn
innan hanna drog sig hemmåt igen.. Tråkigt men ja det har varit en supermysig helg
med massa surr och skratt som vanligt :D Tack hanna för en underbar helg och tack
för att du hjälpte mig med håret ! Du är unnddeerbar <3

Nu ska ja strax slänga mig i sängen och se lite OTH innan jag somnar..Skola imorgon?
nej.. Rastlös? ja förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0