Fnissigt och frissigt!

Ska börja med att konstatera att mitt hår är behov av lite klippning, eller ja mina toppar är det för usch så frissiga och slitna dom är.. Nu igen hua och utväxten är int heller den vackraste. Men det har ja som int råd med just nu och jag har inte direkt lust att ta kökssaxen heller :P Hade ju som inte blivit så vackert. Men ja när man har råd.. Nåja dagen har susat förbi i full fart, var en heldag i skolan, vilket är ovanligt för oss. Först examination i form av redovisning och sedan skriva på en rapport tillsammans med basgruppen. Trött i skallen efteråt men vi kom en bit på vägen och förhoppningsvis blir vi klara imorgon. Sen var det bara fullfart hem och göra sig lite middag och hoppa i träningskläderna och iväg på crossfit. Det är absolut inte det roligaste passet men få andra pass känns så sköna efteråt som crossfiten, man kör verkligen igenom hela kroppen. HAHA Idag när jag gick hem och hade pratat med pappa hände något jäävligt roligt :P Möter en kille på vägen hem från skolan som på något sätt lyckas snubbla ordentligt och hamnar på magen och glider fram några meter på magen och hamnar precis framför mina fötter. Höll på att snubbla på den stackars killen som helt illröd i ansiktet reser sig upp och lyckas få fram ett ursäkta. Kunde som inte låta bli att skratta, haha Annars är allt bra, har hemlängtan eller nej inte hemlängtan men saknar mina fina underbara familj nå otroligt! Imorgon är det alla hjärtans dag och jag vet att ett paket från världes finaste syster kommer dimpa ner i brevlådan och förhoppningsvis mina jackor från bästa mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0