drömmer..

Sitter och drömmer om sommaren och att få gå utan tjock jacka
och ligga ute i solen eller ja drömmer mig bort från iaf -25 som det
är. Så saatans kallt! Att bara kunna dra på sig conversen och jeansjacka
oh så häärligt, slippa dra på sig så mycket kläder. Kunna gå i klänning och
vara barbent o så härligt. Och nå annat jag längtar efter är att få gå på
bröllop, Sandra och Daniels bröllop i maj och jag kan ju inte låta bli att
fundera på hur jag ska klä mig, hihi! Sandra kommer ju vara vackrare än
vackrast men ltie snygg kanske man lyckas vara. Är sugen på långklänning
och hitta en så otroligt fin på nelly, dock var den vit och det går BORT BORT!
Men i liknande modell, sen hitta ja två andra fina oh! jag läängtar!
En extra puss till bäästa mamma som idag har köpt mig två nya jackor
och ett par nya täckbyxor så nu är jag redo för skidbacken! TACK
VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!


Detta är min absoluta favorit! Den är så fiiin! HELT PERFEKT i modellen men fel färg..



Detta är ingen långklänning men så otroligt söt! Med ett par vita converse och jeansjacka!


Denna rosa tycker jag är lite tuff men jävligt snygg, till ett par bruna ben i sommar efter lite sol oo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0