beslut..

Har tagit ett beslut eller jag tror det iaf kanske bangar i sista sekund
men som det känns nu och gjort hela dagen så åker håret i helgen!
Bort bort bort okej inte allt :P haha men en ny kort frisyr ska det bli
och mycket som gör att jag vågar är för att det är Hanna som står
med saxen och henne litar jag på till 110%, hon skulle aldrig klippa mig
i en frisyr som hon inte tror jag passar i. Så ska passa på att njuta av det hår
jag har haha, som emma sa du får krama det och pussa det ;)

Har varit i skolan idag, TRÅKIGT eftersom vädret var heelt underbart och
solen värmde härligt men icket satt på föreläsningar. Borde vara förbjudet att
sitta inne dagar som denna. Crossfit har vi också hunnit med, jobbigt som vanligt
men man känner att kroppen orkar mer och ja känns bra.Nu ska jag snöra mig
i sängen och se bigbrother som börjar på en stund och sedan lite one tree hill.
Även pratat med min kära mor och ja dom åker hit :D i början på apil, lycklig?
JAA! Nej sängen kallar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0