Alla hjärtans dag

En vanlig tisdag? Ja fast med lite extra kärlek skulle ja säga :) Ja ska alldeles strax krypa i säng, är trött trött trött. Skola mellan 9-15.30 ungefär med grupparbete och redovisningar. Lite lunch och surr där i mellan. Innan jag for hem stod jag och madde och prata ett tag, skönt att få lätta sitt hjärta :) Hem och kolla posten som var innehållsrik idag, ett vykort från sanna och hannah, ett kuvert från syrran och en paket-avi. Och det slutar inte där när jag kommer upp för trappan står det blommor utanför min dörr och det gjorde min dag. Tack snälla fina du! I kuvertet från syrran låg ett kort och ett presentkort på make up stor från henne och lillprinsen, tack för det ni är bäst. Iaf slänga i sig middag och iväg och träna, körde kondition och styrka med snurran medans emma var på spinning sen gick jag och emma i vanlig ordning på Zumba. Svettigt och roligt :D Hämtade även ut paketet som var från mamma och innehöll två jackor och ett par täckbyxor. Allt passade perfekt och jackorna var sååå fina, lägger upp bilder imon. TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!! Juste ja och snurran köpte en chokladboll till varandra idag också, är ju trots allt bara alla hjärtans dag en gång om året. Imorgon är vi lediga från skolan men kommer upp i tid ändå då det blir crossfit med elin. skönt att få starta dagen med det, sen ska ja förbi och handla lite på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0