Vintervärld

Idag är det en vecka kvar till Jag och Emma sätter oss på tåget
ner till Jönköping, hoppas en vecka går fort!
Nu sitter jag redo och ska snart traska iväg till skolan, idag åker
täckbyxorna på, termometern visar 22 minusgrader, så ingen värme
direkt. Kallt!! Men snö har vi fått iaf, så fint när det är vitt :D
Vi har bara ett pass idag, problemlösningar. Men jag och Emma
ska stanna kvar i skolan och försöka få klart en uppgift. Hade varit skönt och få
klart den. Sen blir det väl hem och få i sig nå middag innan träningen idag
som blir gym och Shbam. 
 
Annars händer det inte så mycket, i helgen låg jag utslagen i feber och ont
i ryggen och magen. Nu verkar febern har flyttat sig till sussi som är sjuk :/
inge kul alls, hoppas hon blir frisk snart. Nej, det var väl det, dags att klä sig 
ordentlig och traska iväg till skolan. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0