Ute faller snön

Snön faller utanför mitt fönster, jag sitter uppkrupen under en
filt med tofflorna på. Är andra advent idag, inget jag tänker på
egentligen.. Är en trött/tråkig söndag idag, jag är trött men ändå
rastlös. Hade tänkt ta mig till affären för att köpa tvättmedel men
nej jag ids inte. Det känns jobbigt att gå 5 meter idag. får ta
det senare, eller imorgon istället. Sällskapsjuk är jag idag också,
därför värmer det i hjärtat att jag vet att i övermorgon får jag sätta
mig på tåget hem. Kan inte riktigt förstå att det redan är 9e december
idag. Hela det här året har gått i en ruskig fart. Nu ska jag ta och slå 
på en film, och fortsätta vara tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0