träningsvärk och svammel

Sitter med en galen träningsvärk i armarna!
Denna veckan har det blivit hårdträning för mig
och Emma, vi är faktiskt duktiga måste jag säga och
pushar varandra :). Ja och så var det ju fredag imorgon
och dagarna liksom springer förbi. Jag är trött idag
och hoppas att jag somnar i tid, trots min middagsvila
tidigare.Dagen har gått åt till skola, som förövrigt
inte var jättegivande, men nu har jag tagit jullov
sådetså! Efter skolan for vi på stan en sväng och kika
i affärer och sådär, sedan åt vi en lunch med nästan hela
klassen på Waldorf, mycket trevligt och gott! Lite som en
julavslutning kan man säga. Det var lunchbuffe så vi var alla
mätta och belåtna när vi gick därifrån :) Elin var gullig
och körde hem mig. Jag kollade dagens avsnitt av julkalendern
sen sov jag en timme. Efter det var dte bara invänta träningen,
dagens träning, spinning och Core. Ja heja oss! Imorgon väntar
crossfit som vanligt när vi har lediga fredagar. Det var väl allt tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0