Ready to go!

Då var dagen här, redan! så fort det gått. Tänk att det bara var
en månad sen Tessan och Noah for hem efter sitt besök, att det
redan är jul igen. Jag har packat färdigt, och satan så dålig jag är
på det där med och packa, nåja två resväskor har jag packat iaf.
alla julklappar är ned packade och allt annat också. Till och med
träningskläderna och träningsskorna är nedpackade. Så kanske
jag slipper att rulla fram efter jul ;). Tänk att imorgon vid den här
tiden så är vi (förhoppningsvis) hemma i Tenhult. Tänk att jag imorgon
får krama om alla igen :D. Nu hoppas vi bara att snöstormen som
dom varnar för inte sätter käppar i hjulet för oss så vi tar oss fram i
tid. Emma verkar också vara färdigpackad så vi är redo :). Tänkte att
jag skulle ta mig till duschen också, så jag har det gjort. Magen kurrar
lite också, vet dock inte vad jag ska äta till lunch, kylskåpet är ju inte direkt
fullt såhär innan vi ska åka men något ska jag vill hitta och stoppa i munnen.
 
Nej i brist på annat och göra, och för att få tiden att gå så ska jag ta mig till
duschen. Just det påminner fröken Olofsson här att hon itne ska glömma sin
kamera :). Nästa gång jag skriver så är vi på annan destination!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0