Femte december tvåtusentolv

Lästa på aftonbladet igår att Springsteen kommer till Sverige
till våren/sommaren igen, närmare i Maj! Så nu hoppas jag
innerligt att få se honom igen. Just nu sitter jag och har precis
läst färdigt det som ska läsas till morgondagens seminarium så
ska strax få klart den där jävlar uppgiften vi suttit med jag
och emma. Sen måste jag göra mat, blir tidig middag/sen lunch
idag, ska iväg på bodypump vid 17, och vill gärna hinna springa 
lite innan gärna 30 minuter löpning innan och få upp flåset ordentligt.
Som skönt att köra ordentligt. Ska bli spännande och se hur mycket
jag orkar, kan inte komma ihåg sist jag var på bodypump. Nåja det
blir nog bra ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0