snart slut

Sommaren börjar ta slut.. och jag måste börja tänka på resan till
Lule igen. Just nu känns det jättejobbigt att åka tillbaka. Har vant mig
vid att ha familjen nära nu, vart hemma i över 3 månader. Nåja.
På fredag åker jag till Grekland med mamma, en veckas semester
väntar med sol och bad. Känns helt underbart :). Annars är det lugnt,
nu har jag semester och jobbar inte mer denna sommaren.

Nåja dagen ska jag iaf spendera på stan med Tove och Jennie,
eller ja eftermiddagen iaf, mys ! Ska väl roa mig med att måla
naglarna och annat pyssel innan tove är tillbaka från nässjö.
/puss m


Kommentarer
Postat av: Elin

Men jag vill ha dig tillbaka :D

2012-08-15 @ 15:39:49
Postat av: EMMA

Men jag också. Nu måste vi bli samlade igen! :D

2012-08-15 @ 19:07:37
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0