det närmar sig!

Imorgon bär det av, har jag packat klart? nej är ju alltid ute i sista
sekund men imorgon får jag gå upp i vetig tid och se till så allt hamnar
i väskorna, det är nämligen så att när vi landade när vi kom till Grekland
så visade det sig att de tagit sönder min väska, ena hjulet är borta och
ja jag klarar inte av att bära den stora väskan med all jävla packning i
så istället har jag tagit två lite mindre väskor och hoppas att
allt ska få plats , om jag lyckas? Tveksamt! Ena väskan är redan
proppfull så.. Nåja i värsta fall får pappa ta och skicka de som inte
får plats på posten. 

Veckan har gått alldeles för fort och det har varit full rulle hela veckan.
Barnvakt åt lilleman, tapas och vin hos tove, lager med tove, middag med
tjejerna, myskväll med tjejerna vilket även innebar att säga hejdå. Firat
pappas födelsedag som är idag, Grattis världens bästa pappa ännu en gång!
Sagt hejdå till Johanna gjorde jag idag också, vilket också sved i hjärtat.
Och där i mellan hunnit med o tvätta och fixa lite. Imorgon väntar som sagt
att fixa det sista med packningen och förhoppningsvis träffa malin och säga
hejdå till henne :( sen ska bästa pappa försöka ta ledigt från 12 för att vi ska kunna
äta lunch tillsammans och umgås några timmar innan jag åker. Usch, risken
finns för många och stora tårar imorgon när jag kliver på tåget.. Men på lördag får
jag iaf träffa och krama ihjäl mina hjärtan där uppe.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0