Dag 4

Måndag igen, dags att gå och jobba. Veckorna går fort och helgerna ännu fortare.
Tur att man trivs med jobbet (oftast) framförallt arbetskamraterna, dom skulle ni känna.
Underbara människor :)
Peter Persson (socialdemokratisk riksdagsman) en riktig knickedick, han vill inte umgås med "vanliga" människor, dom är lite skräniga.
Han säger själv ( Har ett starkt samhällsengagemang och en mycket tydlig uppfattning om att samhälle blir bättre om det finns små klyftor och desto större jämlikhet, det skapar ett rikare och bättre samhälle.)
Och då måste han mena att jag också ska åka taxi till min sommarstuga. Nä just det jag har ingen sommarstuga!
Men han tänker nog jobba för att att jag ska få en sommarstuga också !!   jippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0