svammel

Kvällen igår vart super :) Sussi och emelie kom och hämta mig sen
for vi och köpte mat. Kvällen fortsatte sen med vin, surr, massa skratt
och krogen. Det var en jäävligt rolig kväll och jag är glad att sussi
övertala mig att följa med. 

Idag har det inte blivit många knop gjorda, slö är jag. Har segat framför
tvn, kikat igenom alla gamla bilder på hårddisken och nu ska jag strax
slöa ännu mer, ska se senaste avsnittet av OTH, som även är det sista
någonsin. Är lite sugen på att fara till boden nästa lördag, varför? Jo
för Hallby, som jag spelade handboll i innan ska möta boden (damlag)
,kval till allsvenskan. Hade varit roligt och få se lite jönköpingsansikten
igen ;). Så jag hoppas jag får med mig någon dit, hade varit jäävligt roligt :D
Elin gillar ju handboll så jag hoppas kvinnan går att övertala, annars har jag ju
Frida som bor i boden, frida är du sugen ;)? Eller någon annan gullig människa som vill följa ? Pleease

Denna veckan som kommer blir det nog mestadels plugg skulle jag tro, städa också
och framförallt TRÄNA! Nu har det varit slött i en vecka så nu är det dags att köra sista
rycket innan sommaren :)
snälla någon människa följ på handbollen jag vill verkligen gå och hur många gånger kommer folk jag känner eller vet vem det är liksom.. Min tur o få se öite kända ansikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0