snipp snapp slut

Då var måndagen gjord också, blev inte så mycket plugg alls idag,
vart för trött helt enkelt. Men lite gjort blev det på förmiddagen iaf
när vi satt med grupparbetet och imorgon ska vi fixa det sista.
Känns skönt att kunna släppa den och fokusera på den förbannade
tentan som väntar nästa vecka. Känner mig redan körd på den, huja!
Nåja har varit och tränat iaf, crossfit. I början hatade jag nästan det
nu tycker jag det är ett av de härligaste träningspassen som finns.
Även om det är tungt så är det så härligt att ta ut sig ordentligt i både
muskler och kondition. Känns galet skönt efteråt. 
Fick ett otroligt sug efter frukt hör och häpna, haha. Men då har jag sjäälvklart
ingen frukt hemma så får klara mig till imon då får jag traska till
ICA efter skolan och handla in lite frukt grönt ;).
Imorgon MÅÅSTE jag tvätta, har inget val det svämmar över i tvättkorgen
snart och ja jag skulle gjort det idag men fanns ingen ledig tid så ja imorgon
måååååste jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0