Onsdagsmorgon.

Eller ja förmiddag iaf :) Nu har jag varit uppe sen halv 8 för
att äta frukost och plugga lite vilket jag gjort. Nu tar jag första
pausen för dagen och ska ta mitt arsle ner och träna, crossfit
med Elin. Måste dock förbi ica innan för att skicka tillbaka en
klänning som kom igår (inte den jag skrev om) utan en annan
då jag beställde två och ja den ena sätt jättebra och den andra
jävligt fult :P. Sen blir det hem, duscha käka lite lunch och forsätta
plugga och sedan blir det plugg all day long. Känns dock som
jag skulle behöva 1 månad till och plugga men icket på fredag är det
tenta.. Nåja life is a bitch. Nu ska jag ta på mig skorna och kila
mot ica och sen träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0