lugn fredag

Har precis fått i mig middag och sitter och funderar lite.
Om mindre än en månad är jag tillbaka i jönköping för sommaren.
Då väntar praktik, jobb, bröllop och förmodligen en massa mysiga
sommarkvällar med nära och kära. Tiden går fort, otroligt fort.
Innan dess hade jag velat fara och träffa Hanna för risken finns att
jag inte får träffa henne på ett jäävligt bra tag annars. Men både jag
och Hanna verkar ha fullproppat på helgerna så jag tänkte försöka
ta mig ner nån dag mitt i en  vecka. Hade behövt klippa mig också
och ljusa upp håret och vet inte om jag vågar gå till någon annan ;)

Annars idag har jag tränat med elin, crossfit, känner redan av lite träningsvärk.
Sen stanna jag och kopiera lite böcker och annat som vi måste ha inför tentan,
även till mina kära kamrater kopierade jag, snäll som jag är. Blev jävligt tungt
i väskan med alla papper, så att gå hem blev ett extra träningspass. Annars
har det varit lugnt här idag och kommer nog förbli så också. Imorgon bär det av
till Boden, blir handboll med Frida så en dag i boden med Frida helt enkelt :) Låter
rätt bra om ni frågar mig. Hoppas på lika bra väder som idag :D

Denna ljusa färgen vill jag ha på håret igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0