Glad Påsk

Jaha dagarna denna veckan har liksom sprungit förbi för fort
och idag tog mamma, pappa o tobbe sitt pick o pack o åkte hem
till vardagen. Det betyder att det är helt tomt och alldeles tyst
här nu. Alltid jobbigt att krama om dom och säga hejdå. Jag lär mig
aldrig och det blir aldrig lättare. Men det har varit underbart att ha
dom här. Ni är bäst, PUSS <3

Först tänkte jag gräva ner mig i sängen idag och äta godis o se tv men
icket! Sussi fick med mig på storheden och sen skulle jag på stan
så¨hon följde med en sväng. Sen traskade jag lite för mig själv, en
jacka och en blus rikare blev jag minsann och lite fattigare i plånboken,
Men det var födelsedagspengar så ;). Kvinnan lyckades även övertala mig
från att sitta hemma hela kvällen så jag ska strax hoppa in i duschen
och göra mig redo för att fara iväg till henne. Lite vin, mat, surr och eventuellt
en sväng ut på krogen med henne o emelie. Men ja som sagt duschen var det.
Nu begraver jag min ledsenhet och ångest efter att dom åkt hem så låångt in som
möjligt och har roligt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emma Nordström

gilla! hoppas vi ses ikväll!:D

2012-04-07 @ 16:08:54
URL: http://lifebyemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0