Fina lördag och hockeyfrilla

Började denna lördagen på gymmet med Emma :) Löpbandet
och sen byggde vi på våra muskler lite höhö. Nu sitter jag nyduschad
och inväntar på att hon ska hämta mig några timmar på stan blir det med
henne och Emma N. Ska hämta ut min tågbiljett också.

jag har insett att det inte är så lätt att ha kort hår alla gånger, håret i nacken
växer som fan och snart ser det ut som jag har hockeyfrilla, haha! Förhoppningsvis
hinner världens bästa Hanna fixa till min kalafus imorgon eller måndag när jag
är hos henne :). För vill ju inte ha någon hockeyfrilla liksom höhö och sen är Hanna
den ända frisör som jag litar på typ då vet jag att det blir bättre än bäst. Oh
vad jag ska krama om henne när jag träffar henne, vi kommer inte ses på heeela
sommaren sen :(. Man får vara glad för det lilla vi ses helt enkelt.

Nu ska jag och göra mig redo och sen ut i solen på stan :) kanske jag unnar mig
en glass på stan i det underbara vädret :)
Real friendship never ends, i love you

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig också<3

2012-04-28 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0