.............................

maten puttrar på spisen, blir fläskfile och ris och mangochutney
sås så det bli gomat såhär på söndagen. Har börjat få smått ångest
för tentan på fredag men ja det får gå som det går. Jag längtar hem
nu, att få sitta och lösa världproblem med mamma på kvällarna, att
få skratta åt pappas skämt, bråka med brosan, låånga kvällar hos syrran
med skratt och bus, få krama om malin, sanna och Hannah. Få pussa på
lillprinsen och gosa med honom. Listan kan göras lång.


Är dock bara två veckor till jag är hemmma nu ungefär så ska väl klara av det.
Om en vecka åker jag till Hanna för att umgås iaf lite med henne innan sommaren
ska bli mysigt :) Gillar att vara hos henne. Ja annars är det lugnt, var på handboll
igår och såg Hallby spöa Boden vilket betyder allsvenskan för hallby, så grattis
ännu en gång :). fan blev int nå bra inlägg detta men men. Ska äta min middag
nu och invänta att mamma ringer så jag får prata av mig lite :) bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0