behov av hjälp och tips!

Jag behöver lite hjälp, som ni vet ska jag på bröllop i maj,
inte länge kvar yaahhoo :D Nu har jag lite problem med vafan
jag ska ha på mig, en ny klänning ska jag unna mig så långt
vet jag, men ska jag ha lånklänning? en kort klänning? Vilken
färg? vilken form? vilket färg o form passar mig bäst? jag känner
mig som lite lost, som det känns nu så skulle jag gärna vilja ha
en somrig klänning, en blommig långklänning eller nån klänning i
fin färg. Ni kan väl komma med tips ideer, känner verkligen att jag
är som i behov av det, av alla!! här nere är några som jag tycker är
fina men har ännu inte hittat någon som jag verkligen verkligen vill ha
eller ja möjligtvis klänning på bild 4 men den är slut överallt verkar det
som :/

P.S Mamma jag vet att du läser eller iaf pappa, du brukar ju vara ärlig
så hjälp! 




Kommentarer
Postat av: EMMA

Den rosa, högst upp :D

2012-04-11 @ 14:39:03
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: Emma Nordström

Jag håller med Emma! den skulle passa dig superbra!

2012-04-11 @ 21:32:18
URL: http://lifebyemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0