babbel och bubbel..

Tänk att det kan vara så tråkigt att plugga, suck.
Nåja nu har jag pluggat sen kvart över 9 så nu ska
jag slänga i mig lite middag och sedan är det lite
träning som gäller. Tisdag idag så blir löpning+gym
och zumba :) sedan blir det skype med malin också.
Ja jag kan säga att det känns inte som det är så mycket
av det hållbara i hållbar utveckling som fastnar i min hjärna
när jag läser. Men har ju imorgon och torsdag på mig så
blir att läsa läsa läsa helt enkelt. Nåja jag fick iaf reda på
att jag klarade förra tentan, vilket känner helt underbart,
så jävla skönt och kunna släppa den :). Och juste fick
även hem en klänning idag som jag beställt och jag måste
säga att den är precis så fin som jag hoppades den skulle vara
i verkligheten om inte ännu finare ;) Nu ska jag äta, potatisbullar
yummy och sen ladda för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0