trött och kallt

Igår var jag såå trött hela dagen. Efter vi varit och tränar som
förövrigt gick bra. Så for vi alla (annika, sussi och emma) hem
och duschade och åt lite osv innan vi for till storheden för att handla
inför the party imon, vi vimsade runt lite överallt och när jag kom hem
därifrån kände jag mig helt väck. La mig i sängen innan det blev middag
och sen blev det pretty little liars resten av kvällen. Somnade
gott sen på kvällen.

Idag då? skola om ett tag fram till lunch och sedan grupparbete och
sen MÅSTE jag städa så är det bara. 

och just nu är det bara 6 grader ute, burr!! och jag har ingen jacka :O
vilket känns lagom kul.. Mamma blink blink ;) behöver ju en jacka
annars kommer din dötter frysa ihjäl och det vill du väl inte.. eller :P?

/puss m

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för det fina kortet:) för att inte tala om den fina nyckelringen.

2011-09-01 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0