pressat schema

Godermorgon!
Sitter och försöker få i mig lite frukost, havregrynsgröt är det idag.
Gott och man håller sig mätt iaf några timmar mer än med yoghurt.
Ska sedann iväg till skolan för en heldag hör och häpna, hhö! Eftersom
vi är så bortskämda med tider så tycker alla att det är jättteejobbigt.
Och förutom skolan så har jag ett rätt pressat schema och en del saker
att hinna med.
Skola till kvart  över fyra
Hämta ut biljetter
Hem och byta om
Iväg och träna
Hem och packa

och där i mellan få in lite käk och kopiera böcker och annat smått som måste göra.
Varför jag ska hämta ut biljetter och packa är för att jag och madde imorgon far
ner till Jönköping och hem till mor och far ett par dagar. Ska bli awesoooome! hihi.
Nej nu måste jag trycka i mig gröten och sen kila.

Ha en bra dag
/puss m

Kommentarer
Postat av: Pappa

vad bra vi ska ha stor städning på fredag :)

2011-09-13 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0