hejhå

Jaha ja.. usch vet int vad jag ska skriva riktigt. Men men. Dagen
har vart ja, upp och ner. Efter att ha varit i skolan snurrade det
ordentligt i min hjärna kan jag säga och tror inte bara det var min
heller och ångesten var total när vi lämnade lektion. Nåja..

For och handla med Emma och Madde på maxi, tycker int det
är nå kul alls att handla mat, är ju som int direkt billig. Är som
så mycket annat jag skulle behöva nu ju :P Typ stövlar inför
höst/vintern och sådana saker. Tänkte plugga när jag kom hem
men blev int så, somna en stund framför tvn och sen ja blev det
middag och wordfued so förresten är otroligt jäävla beroendeframkallande.
Kan förstå folk som blir beroende av dataspel för känns som man int
gör nå annat än att tänka på ord..

Har iaf varit och tränat också, spinning/pump och jag säger bara HEJ träningsvärk.
Kommer inte kunna lyfta armarna imorgon och än mindre min tvätt som ska
tvättas, haha. Nu sitter jag här och äter Satsumas, sjuukt gott. Ledig imorgon
och en massa att göra, städa, tvätta, plugga, diska osv .. Ja men innan allt
det så ska jag sova ut imorgon.

Nu blir det nog fler satsumas och film :)

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0