Haparanda

Idag har jag varit i haparanda med Elin, Madde och Annika,
det blev Ikea såklart och lite annat också. Supermysig dag med
mycket skratt. Vi såg en del renar på vägen och vi vart alla helt
lyriska haha som vi aldrig sett en ren innan, vilket vi ju har, rätt
många gånger. 

Sen jag kom hem har jag städat och plockat iordning det jag köpt och
jag måste säga att jag är väldigt nöjd :).


Ny duk, nya ljus och ljuslyktor


Nytt påslakan


Förvaringsutrymme


Ännu mer förvaring


Förvaring att ha småsaker i på toaletten


En liten present som ska skickas på posten ;) 

Sen köpte jag en badrumsmatta också och reisen att lägga i godisskålen
som står på bordet, och även två vita plastskålar så en viss liten Johanna
brände sönder min ena när dom var här haha.
Tack tjejer för en toppen dag 

/puss m

Kommentarer
Postat av: Chandler Bing

sista bilden gillar jag :)

2011-09-06 @ 09:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0