försöker strejka

Jag vet att jag är kass på att skriva här nu men strejkar lite halvt för att mina
kära fina gulliga söta underbara vän EMMA OLOFSSON någon gång ska fixa desginen
här ;)

Helgen var toppen! Jag for ju till elin som var hundvakt i Pite och vi mös hela
fredagen med film, tacos och lite smått och gott. Blev en del skratt också när
vi såg min låtsasfru , HAHA! skrattar bara jag tänker på det. Ska vi klara det där
måste vi börja öva elin ;). Vi skulle gå och lägga oss kvart över tolv men då
börja vi surra om djupa saker och vips så var klockan halv två.
Lördagen for vi på stan och shoppa och tog en lunch med elins boy peter.
Ytterst trevligt det också och sen handlade vi lite inför kvällen.
Snurran anslöt även på lördagen och även elins kompis ida, även
denna kväll blev en i lugnets tecken med spel, vin, frukt och ansiktsmask.
Dock framåt halv ett tiden så blev vi nästan skrämda till döds. Vi satt och
prata om spöken osv och mitt i samtalet ringer telefonen och elin svarar och
då är det någon som bara säger hallå med läskig röst. elin såg ut som hon sett
ett spöke och ja sen fick vi väcka peter för vi våga int gå ut med hundarna själva.
Jag och snurran låg sedan och prata ett tag innan vi somna.

söndagen blev i lugnets tecken med film och frukost och sen hem till Lule igen
och plugg och ja slappa. fick även lära snurran om en låt, haha racka macka fon..
Idag var det skola och sen en sväng på stan med elin, jag fick med mig en mössa,
en mascara och en puderborste hem för ett bra pris 200 kr. 
Under kvällen har det blivit träning som gick över förväntan, vi var
faktiskt duktiga :D Nu ska jag snöra mig i sängen och läsa lite inför imorgon

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror det är dags att börja öva typ nu!!! Om vi ska klara av det där. ;p vi kanske får ta det nån dag till veckan ;) tack för en trevlig helg <3

2011-09-27 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0