blubb

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men here we go :P
Igår vart jag och snurran och köpte träningskort så
på kvällen blev det Zumba, sjukt roligt, som alltid
men också svettigt höhö. Annars gick dagen igår till
skolan på förmiddagen och sen tvätta hela dagen och
Zumba på kvällen.

Idag har jag inte gjort många knop dock, Kvällen
har spenderats hos sussisnurr med emma och elin.
snurran bjöd på tacos, muuummmaaa. Sen blev det
surr och mys, lika trevligt som alltid. snurran var även
gullig och hjälpte mig med färgning av mitt hår, tackar
för det :) 

Imorgon ska vi iväg med skolan för lite aktiviteter och sådär
och jag hoppas vädret är bättre då, för jag har ingen jacka
som tål regn, men ett paraply har jag nog ngnstans. Hoppas
jag iaf.

Nåja, tack för ikväll tjejor <3

nu blire strax sängen
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0