trött

Hejsan... jag vet att jag uppdaterar dåligt, men jag är int
så sugen på att blogga just nu. Har som ingen motivation till
det, kanske lägger ner det. Har funderat på det ett tag. Nåja.
Blev ingen nu design heller, emma hann inte med, hon hade
fullt upp hela förra veckan. men det så kan det gå :)

Annars är jag helt slut och ska gå och lägga mig nu och förhoppningsvis
snart somna. Hade första dagen på praktiken idag och det gick super.
Nu går vi 2 veckor sen en veckas break (då kommer syrran) sen två veckor
till. Trivs iaf super bra. Håller på att kolla biljetter hem också inför jul, vuill gärna
ha det gjort men ja är lite seg. Jag tror int jag har så mycket mer att skriva.
Sängen roper och jag är så trött så ögonen snart faller ihop.

Förresten, behöver lite hjälp, annika ska ha maskerad med sagotema,
ge mig tips och ideer på vad man kan klä ut sig till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0