toorsdag

Har precis fått i mig lite frukost, är verkligen i tid idag, bussen går
först om 45 minuter så hade kanske kunnat sova liite längre men
tycker det är rätt skönt att ta det lugnt och slippa stressa.
Idag är sista dagen på fältstudierna, det tar på krafterna att vara bland
barn och ljud hela dagarna men dom är så härliga :D

Igår var det spinning/bodypump som gällde med emma och elin, svettigt
som vanligt men sjukt skönt efteråt. Gick ivägen till madde för lite sen middag
och lite kvällsmys <3. Pratade med Malle igår också, skööööönt :D <3
Somnade nästan så fort jag släckte lampan och stängde av tvn. Men idag
när jag kommer hem ska jag ta en låååååång nap och sen ska jag inte göra
något resten av dagen och bara njuta av att det är helg. 

nej nu ska jag se lite tv
/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0