tisdag

Ännu en ledig dag, me idag ska det pluggas på kulturens hus,
iaf några timmar. Gårdagen gick i slappartecken, stan först
en sväng och sedan hem, jag gör inte många knop hemma just
nu kan jag säga fast jag skulle behöva städa och tvätta. Ska
se om det finns någon tvätttid ledig imorgon. 

Om tre veckor kommer syster yster hit med noah och det ska bli
mysigt. Sen blir det skellefteå sista helgen i november för att hälsa
på Hanna och förmdoligen frida också. Just det Frida är gravid
så grattis igen du underbara! hur som helst, har int träffat
hanna sin i sommras, alldeles för länge sedan så ska bli härligt att
träffa henne igen och blir även ett frisörbesök i samma veva, får
se vad jag och hanna hittar på.

Nu ska jag plocka ihop datorn och gå och se om det finns någon tvätt-tid.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0