rullar på

Då har halva veckan gått, snart helg ;) Praktiken
rullar på och ja det är roligt. Måste dock tar det lite
lugnt nu för min egna hälsas skull, men bättre och
bättre dag för dag. 

Följde med madde hem idag efter skolan och skrev loggbok och
surra en massa innan det var middag. MUUUUMS, hon gjorde nå med
lax, pasta och bambuskott, var jäävligt gott. hon är så duktig <3

Nu är det int många dagar kvar till syrran kommer, på måndag, på måndag :D
Så blir myyyys! Men nu är det viktigt med tips inför annikas maskerad med
sagotema, annars kommer jag int klä ut mig för jag vet int vad jag ska vara..

/puss m

Kommentarer
Postat av: sw

2011-10-29 @ 16:21:52
Postat av: Anonym

Pomperipossa, en lösnäsa ochdu är klr

2011-10-29 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0