rubriklös

slänger in ett inlägg innan jag ska krypa i säng,
vi har ju som sagt fältstudier nu inför kommande VFU
och jag kan säga att det går superbra och över förväntan.
Att jag har madde med mig gör ju saken Ännnuuu bättre,
skönt att ha någon man känner sig trygg och säker med <3.

man är dock rätt slut när man kommer hem, är mycket ljud och
sådär i förskoleklassen men barnen är supergulliga :)
Nåja idag har jag iaf tränat med Annika, och ja haha
det var nog den roligaste träningen på lääänge, skrattade
och ja flamsade en del :P Vi hängde inte riktigt med på
zumban idag ibörjan kan jag ju säga iaf. Sen blev det
en sen middag här hemma med madde, tacogratäng så nu
har vi båda lunch tills imorgon:). Nu ska jag iaf krypa
i säng så jag orkar upp imorgon, träning även imorgon
spinning/pump, sista innan träningskortet går ut denna
månaden. Får se om man kan skrapa ihop pengar till ett nytt :P

Pussar och kramar till familjen där hemma också, saknar er
massooor <3

/puss m

Kommentarer
Postat av: Madde

<3 Är jätte skönt o ha dig vid min sida oxå vännen. Always! :-*

2011-10-07 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0