Ricinolja

Även idag har vi varit lediga, ja jesus så mycket ledigt vi haft.
Men plugg har jag hunnit med iaf och en svängis och handla med
snurran. Sitter nu iaf med ricinolja i håret, har läst att det ska vara bra
för håret och få det att växa fortfare och bli en aning tjockare. Så
jag provar det just nu för mitt hår är inte direkt i toppskick så det
är värt att prova. Tre gånger i veckan ska det iaf vara i, 30 minuter
varje gång sedan tvättar man ut det med schampo och balsam.

Förutom det så spritter det i benen på mig, jag vill träna men mitt
träningskort har gått ut och jag har INTE råd att köpa ett förrän
jag får pengar :( känns tråkigt att börja om på noll men men är
man fattig student så är man haha. Händer inte mycket annars
faktiskt. Igår spelade vi lite spel hos elin och jag och snurri vann ;)
TJOOHO! men emma och elin kämpade väl ;). Sen satt vi och planerade
en massa saker som vi ska hinna göra innan 2012 är slut, nu har vi
en del saker av avverka iaf. Nej nu ska jag ta mig en låång dusch.
Imorgon väntar tro det eller ej skola, dock bara en ½ timme haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0