ny vecka

Då var det måndag igen, men det gör inte så mycket för vi har
ingen skola denna veckan elle ja på torsdag har vi lite men
inget stort iaf. Ska försöka vara duktiga och börja skriva på hemtentan
denna veckan så man slipper göra den under vfun. 

Helgen har varit bra, varit en lugn och skön helg. I fredags
blev det max mat och sedan idol och skräckfilm hos elin.
Fyy så rädd jag var, brukar int bli så rädd för filmer men
ussch! Fick sova med tvn på sen.. Lördagen blev också lugn
snurran skulle ut så jag och elin tog hand om albus och
ja tog det lugnt, bakade chokladbollar  och såg på eva och adam.
''Min prins bjuder på korv'' HAHA! ibland är man lättroad.
Vi for och lämna albus vid tolv och passade även på att lämna
chokladbollarna som blev kvar till snurran och nog tror jag
hon blev glad när hon kom hem mitt i natten och hitta på dom bordet.
Igår var det också lugnt for en sväng med ida, snurran och elin på lite
affärer men kom hem tomhänt, vi avslutade rundan med lite mat också.
Resten av dagen spenderade jag framför tvn och såg huset fullt.

Nu ska jag iväg till stan med emma om en stund, hon skulle boka
tid hos frisören sen får vi se vad som händer.

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0