ledig vecka

Vart ledig nästan hela veckan förutom igår då
en stund på förmiddagen men har ju haft en hemtenta
att skriva som är klaar :) nåja Emma ska fixa min design
denna veckan har hon loovat så det hoppas jag hon håller ;)
Ska strax iväg och träna med snurran och Elin.

Idag har jag en del grejer att stå i eller ja egentligen inte
men jag MÅSTE storstäda idag och jag MÅSTE boka en
tvätttid. Hoppas det finns en ledig tid i helgen. Inget roligt
men ett måste. Sen måste jag handla efter jag tränat idag.
Ja fullrulle idag helt enkelt. Blir en helg i lugnets tecken iaf
inget planerat men vi får väl se om det händer nå
nu ska jag klä på mig innan snurran kommer

/puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0